بازرسان حیاط خلوت مظنون قتل لانگ آیلند رکس هیورمن را با بیل بکهو حفر کردند.


تحقیقات ساحل گیلگو در سراسر کشور در حال گسترش است


تحقیقات در مورد قتل های گیلگو بیچ، لانگ آیلند حداقل به 4 ایالت در حال گسترش است

01:49

یک حفار در آخر هفته دیده شد حفاری حیاط خلوت خانه مظنون به قتل های متعدد در لانگ آیلند نیویورک، و تجهیزات سنگین هنوز پشت خانه رکس هیورمن صبح دوشنبه بود. به گفته منابع مجری قانون، بازرسان در حال بررسی این موضوع هستند که آیا آنها ممکن است قربانی شده باشند یا خیر در خانه کشته شدپت میلتون، تهیه کننده ارشد تحقیقاتی CBS News هفته گذشته گزارش داد.

هیورمن بود متهم به قتل سه زن و مظنون اصلی چهارمین تحقیقات طولانی مدت قتل گیلگو بیچ است. هیورمان پس از دستگیری او در نیویورک در اوایل ماه جاری، در اتهامات قتل خود را بی گناه دانست.

کارولین گاسوف از سی‌بی‌اس نیویورک گزارش داد، رادنی هریسون، کمیسر پلیس شهرستان سافولک، دوشنبه به خبرنگاران گفت که بازرسان از سونارهای نفوذگر به زمین در خانه و همچنین سگ‌های مرده استفاده می‌کنند. هریسون گفت که بسیاری از اقلام از خانه گرفته شده است و جستجوی ملک باید ظرف یکی دو روز آینده تکمیل شود.

مقامات در 24 ژوئیه 2023 در خانه مظنون رکس هیورمن در پارک ماساپکوا، نیویورک، به کار خود ادامه می دهند.
مقامات در 24 ژوئیه 2023 در خانه مظنون رکس هیورمن در پارک ماساپکوا، نیویورک، به کار خود ادامه می دهند.

AP Photo/Seth Wenig


گاسوف گفت که بازرسان بیل دارند و در حال حفاری در اطراف پایه خانه هستند.

گاسوف گفت که عرشه چوبی در خانه پارک ماساپکوا که هویرمن با همسرش، آسا الروپ، و دو کودک بالغ مشترک است، برچیده شد و پلیس چادری را در جایی که ایوان جلویی قرار داشت برپا کرد.

میلتون گفت که طبق منابع مجری قانون، الروپ و بچه ها در زمان قتل از خانه بیرون بودند. الروپ تقاضای طلاق دادن هفته گذشته

ریموند تیرنی، دادستان ناحیه سافولک به سی‌بی‌اس نیوز گفت: «مطمقاً هیچ مدرکی مبنی بر برخورد کسی با متهم وجود ندارد، چه رسد به خانواده‌اش».

دیدگاهتان را بنویسید