کرونولوژی: ناپدید شدن مایا میلت


این مقاله در ابتدا در 18 فوریه 2022 منتشر شده است.

مایا میلت39 ساله، در ژانویه 2021 مفقود شد. قبل از ناپدید شدنش بین او و شوهرش چه اتفاقی افتاده است و جادو چه ربطی به آن دارد؟

7 ژانویه 2021: مایا میلت آخرین بار دیده شد.

مایا میلت
مایا میلت

ماریکریس درویر


مادر سه فرزند، مایا (می) میلت، 39 ساله بود که آخرین بار در نوار ویدئویی هنگام ورود به خانه اش در چولا ویستا، کالیفرنیا دیده شد.

8-9 ژانویه 2021: مایا کجاست؟

لری میلت
لری میلت

ماریکریس درویر


لری میلت، شوهر 21 ساله مایا، آخرین کسی بود که مایا را دید. وقتی از مایا پرسیده شد، او داستان های متفاوتی را برای خانواده اش تعریف کرد که ممکن است کجا رفته باشد.

9 ژانویه 2021: “به من کمک کن مایا را پیدا کنم.”

ارزن-03.jpg

ماریکریس درویر


پس از دو روز بی خبری از مایا، خواهرش ماریکریس درویر ناپدید شدن او را به اداره پلیس چولا ویستا گزارش داد. خانواده و دوستان برای انتشار خبر ناپدید شدن او بروشورهایی تهیه کردند.

10 ژانویه 2021: خانواده نگران

ریچارد و ماریکریس درویر
ریچارد و ماریکریس درویر

اخبار سی بی اس


خواهر بزرگتر مایا، ماریکریس، و همسرش ریچارد درویر بر خلاف همه احتمالات امیدوار بودند که مایا خوب است، اما آنها می گویند که می دانستند وقتی مایا برای تولد دخترش حاضر نشد، اتفاق وحشتناکی رخ داده است.

11 ژانویه 2021: کمک اضافی

بیلی لیتل
وکیل بیلی لیتل

اخبار سی بی اس


وکیل بیلی لیتل، بازپرس جنایی سابق نیروی دریایی ایالات متحده، از ناپدید شدن مایا مطلع شد و می خواست کمک کند. در 11 ژانویه 2021، لیتل به دنبال سرنخ به خانه میلت رفت. او می گوید که لری میلت به نظر می رسید به همسرش اهمیت نمی داد و به نظر می رسید که او خانه را بیرون می آورد.

13 ژانویه 2021: امید خود را حفظ کنید

مایا و لری میلت
مایا و لری میلت

ماریکریس درویر


لری میلت در طی یک مصاحبه تلفنی با رسانه های محلی گفت: “عزیزم دوستت دارم، فقط به خانه بیا.” من هنوز واقعاً امیدوارم که بعد از این همه پوشش رسانه ای، او ظاهر شود و بگوید: “هی، من خوب هستم.” در همان روز، دوستان، خانواده و همسایگان به دنبال مایا در پارک کوه سن میگل بودند.

23 ژانویه 2021: حکم جستجو صادر شد.

خانه ارزن
دو هفته پس از ناپدید شدن مایا، اداره پلیس چولا ویستا به خانه میلت در چولا ویستا، کالیفرنیا یورش برد.

اخبار سی بی اس


اداره پلیس چولا ویستا حکم بازرسی خانه مایا و لری میلت را صادر کرد. هدف به دست آوردن شواهدی بود که به جستجوی مایا منجر شود. بازرسان چندین تپانچه لری را کشف و ضبط کردند.

5 فوریه 2021: “او را به خانه بیاور”

کنفرانس مطبوعاتی مایا میلت
خانواده مایا علناً برای یافتن او درخواست کمک می کنند.

اداره پلیس چولا ویستا/فیس بوک


اداره پلیس چولا ویستا و خانواده مایا در یک کنفرانس مطبوعاتی برای یافتن مایا درخواست کمک کردند. “لطفا او را به خانه بیاورید.” ماریکریس درویت فریاد زد. “اگر اطلاعاتی دارید، لطفا به ما کمک کنید تا خواهرم را پیدا کنیم…”

فوریه 2021: داوطلبان متعهد.

به یافتن یاب های مایا کمک کنید
گروه های جستجو شامل ده ها دوست، اعضای خانواده، همکاران مایا و همچنین افراد غریبه بودند. او شروع به جستجو در مناطق بیابانی وسیع در شرق چولا ویستا، در نزدیکی مرز با آریزونا کرد.

به یافتن مایا/اینستاگرام کمک کنید


پس از ناپدید شدن مایا، گروهی به نام “Help Find Maya” بیشتر تعطیلات آخر هفته را به دنبال او گذراندند. این گروه مناطقی را در پارک ایالتی صحرای آنزا-بورگو، دریاچه‌های اوتای و جاده دره مارون جستجو کرد.

مارس 2021: جادوگری

محراب ارزن خون
قربانگاه خون اثر لری میلت

بیلی لیتل


بیلی لیتل می گوید شواهدی پیدا کرده است که لری میلت را نشان می دهد طلسم های آنلاین خریداری شده است. به گفته لیتل، لری ابتدا طلسم هایی را امتحان کرد تا مایا دوباره عاشق او شود. اما به گفته پلیس، با بدتر شدن مشکلات زناشویی این زوج، لری در نهایت می خواست به او آسیب برساند. بعداً از طلسم‌کننده پرسید: «لطفاً می‌ را مجازات کن و او را آنقدر ناتوان کن که نتواند از خانه خارج شود. وقت آن است که دستکش های خود را در بیاورید.”

7 مه 2021: سلاح گرم تسلیم شد.

انبار اسلحه لری میلت
لری میلت برای خشونت با اسلحه حکم صادر کرد و مجبور شد اسلحه گرم را به مقامات تحویل دهد.

دادگاه عالی سن دیگو


طی تحقیقات اداره پلیس چولا ویستا، چندین حکم بازرسی در خانه میلت صادر شد. در 7 می 2021، لری میلت با صدور حکمی علیه خشونت با اسلحه مواجه شد و مجبور شد سلاح های گرم بیشتری را به مقامات تحویل دهد.

19 اکتبر 2021: لری میلت دستگیر شد.

ارزن-12.jpg
در اکتبر 2021، لری میلت به دلیل قتل همسرش دستگیر شد. او اعتراف به بی گناهی کرد

اخبار سی بی اس


9 ماه پس از ناپدید شدن او، لری میلت به دلیل قتل همسرش مایا دستگیر شد. او خود را بی گناه دانست و همچنان می گوید که او داوطلبانه خانواده خود را ترک کرده و ترک کرده است.

30 اکتبر 2021: #TeamMaya

ارزن-13.jpg
کری پارک در پاسخ به این سوال که چرا در جستجوی کسی که نمی‌شناسد کمک می‌کند، به خبرنگار سی‌بی‌اس، جاناتان ویگلیوتی، می‌گوید: «این باید یک تلاش جامعه باشد… شما فقط می‌خواهید این خانواده را خیلی بد ببندید… و به همین دلیل است که ما اینجا هستیم. به همین دلیل ما همچنان می آییم. آنها لیاقتش را دارند… مایا لیاقتش را دارد.»

CBS News/سیندی سزار


بسیاری از جویندگان داوطلب، مانند کری پاک، هرگز مایا را ملاقات نکرده اند. او و افراد دیگر ساعت ها به سمت سایت جستجو می روند و روزها را به دنبال مایا می گذرانند. «فقط سخت است. منظورم این است که شما فقط می‌خواهید برای این خانواده بسته شود. “و من فقط می خواهم او را به خانه بیاورم.

7 ژانویه 2022: یک سال بعد

پوستر مایا ارزن گم شده
مایا میلت آخرین بار در 7 ژانویه 2021 در چولا ویستا، کالیفرنیا دیده شد.

ماریکریس درویر


پس از یک سال بدون مایا، انجمن Help Find Maya کالایی را ایجاد کرد، مراسم‌های شبانه‌روزی، تجمع‌ها برگزار کرد و بیش از 50000 دلار برای جستجو جمع‌آوری کرد. آن‌ها کدهای QR را روی آگهی‌ها قرار می‌دهند تا مردم برای اطلاعات بیشتر اسکن کنند و داوطلبان را استخدام کنند.

عدالت برای مایا

مایا میلت
خانواده و دوستان مایا میلت اصرار داشتند که او داوطلبانه فرزندانش را ترک نکرد.

ماریکریس درویر


از هر کسی که در مورد ناپدید شدن مایا اطلاعاتی دارد خواسته می‌شود با تیم جنایی شهرستان سن دیگو تماس بگیرد. 888-580-8477 یا اداره پلیس چولا ویستا در 619-691-5139.

دیدگاهتان را بنویسید