پلیس ژاپن یک زن و والدین را به دلیل سر بریدن مردی در هتلی در منطقه تفریحی هوکایدو دستگیر کرد.


توکیو (AP) – پلیس ژاپن اعلام کرد که یک زن و والدینش را در یک پرونده سر بریدن در محله ای محبوب شبانه در شهر ساپورو در شمال ژاپن، جایی که سه هفته پیش مردی بی سر در اتاق هتل پیدا شد، دستگیر کرد.

پلیس هوکایدو در جزیره اصلی شمالی ژاپن روز سه شنبه اعلام کرد که رونا تامورا 29 ساله و پدرش اوسامو تامورا، روانپزشک 59 ساله را روز قبل به اتهام توطئه برای بریدن سر قربانی در اتاق هتل و انتقال سر بریده او در نیمه شب بین 1 و 2 ژوئیه دستگیر کردند.

سر قربانی، هیتوشی اورا 62 ساله، از آن زمان ناپدید شده است.

پلیس روز سه شنبه به خانه مظنونان یورش برد و مادر مظنون اصلی، هیروکو تامورا، یک کارگر نیمه وقت 60 ساله، مظنون به توطئه با خانواده اش برای انتقال و نگهداری سرش در خانه را دستگیر کرد.

پلیس دقیقاً نگفت که دختر و پدر چگونه با یکدیگر همکاری کردند. پلیس همچنان در حال بررسی انگیزه است و از بیان اینکه آیا زن و مقتول همدیگر را می شناختند یا نه، خودداری کرده است.

پلیس همچنین خاطرنشان کرد که رونا یک بیمار روانی احتمالی است. گزارش های رسانه ای به نقل از همسایه ها می گویند که او برای رفتن به مدرسه مشکل داشته و از کودکی تنها بوده است.

کیودو نیوز و سایر رسانه‌ها گزارش دادند که قربانی و فرد دیگری که گمان می‌رود رونا تامورا باشد در هتلی در منطقه سوسوکینو که به‌خاطر اقامت‌های کوتاه «هتل‌های عاشقانه» شهرت دارد، اقامت کردند. حدود سه ساعت بعد، تنها یکی از آنها در حالی که چمدان بزرگی حمل می کرد، در حال خروج دیده شد.

کیودو به نقل از منابع تحقیقاتی ناشناس گفت، فردی که مقتول را همراهی می‌کرد، هنگام ورود به هتل، لباس‌های زنانه روشن و کلاه لبه‌دار به تن داشت، اما هنگام خروج از آن لباس سیاه پوشیده بود.

جسد اورا بعداً در 2 ژوئیه توسط یک کارمند هتل که برای بررسی اتاق رفت، زیرا هیچ‌کس بعدازظهر بیرون رفته بود، کشف شد. بر اساس گزارش ها، کارگر متوجه شد که قربانی در وان حمام افتاده است. هیچ یک از وسایل او در اتاق باقی نمانده بود و تخت به نظر استفاده نشده بود.

دیدگاهتان را بنویسید