متس با نتیجه 5-4 رد ساکس را شکست داد تا به بازی پایان دهد


جوراب های قرمز

سرخپوشان نتوانستند از فرصت گلزنی استفاده کنند و بازی را در بازی هشتم به تساوی بکشانند که منجر به باخت در اولین بازی روز شنبه شد.

پیت آلونسو (20) از نیویورک متس در تک آهنگ برت باتی در پلیت شنبه، 22 ژوئیه 2023 در بوستون، شنبه، 22 ژوئیه 2023 امتیاز می گیرد. بازی شب قبل به دلیل بارندگی شدید متوقف شد. (AP Photo/Michael Dwyer) AP

بوستون (AP) – براندون نیمو و دانیل ووگلباخ هر کدام قبل از بارندگی دو ران خانگی را به ثمر رساندند، و نیویورک متس با از سرگیری بازی آنها در روز شنبه در یک بازی دو سر شبانه با پیروزی 5-4، بوستون رد ساکس را از سر گرفت.

بازی جمعه شب در پایان دور چهارم با برتری متس 4-3 متوقف شد. تیم‌ها در روز شنبه با هم رفت و آمد کردند و نیویورک 5-3 پیش رفت، زمانی که پیت آلونسو در تک تک برت باتی گلزنی کرد. زمانی که تریستان کاساس، مارک کانها، بازیکن راست زمین را سه برابر کرد و سپس در یک پیاده روی گلزنی کرد، بوستون نتیجه را به 5-4 کاهش داد.

بازی آن روز به فروش رفته اعلام شد، اگرچه حدود نیمی از هواداران جمعه شب هنوز آنقدر خیس بودند که نمی توانستند برگردند و بازی را تا پایان ببینند. کسانی که در یک بعد از ظهر عمدتا آفتابی و گرم بازگشتند، به نظر می‌رسید که اکثراً برای بازدیدکنندگان حاضر شده‌اند، همانطور که با یک دل‌انگیز “Let’s Go Mets!” شعار می دادند، اگرچه جمعیت با یک شعار آشنا که یانکی ها را در هم شکست.

بوستون پس از دو بازی در بازی برنامه ریزی شده جمعه شب با نتیجه 3-0 پیش افتاد قبل از اینکه نیمو در سومین بازی تیم متس به میدان رفت. فوگلباخ بعداً از بالای دروازه عبور کرد و نیویورک را 4-3 جلو انداخت.

زمانی که داوران در ساعت 8:20 بعد از ظهر خواستار برزنت شدند، یک بازی بیرون و 1-2 بود. بارش باران با رعد و برق های مکرر قبل از اینکه بازی حدود دو ساعت بعد متوقف شود، شدید شد.

تیم ها از جایی که بعدازظهر شنبه را ترک کردند ادامه دادند و بازی منظم ساعت 16:10 را به 7:10 بعدازظهر منتقل کردند. گرانت هارتویگ (3-1) جایگزین کودای سنگ در تپه نیویورک شد و وردوگو را بیرون آورد.

در مجموع، هارتویگ یک ضربه را زد و در دو اینینگ اجازه یک ضربه را داد. دیوید رابرتسون با سیو چهاردهم خود نهمین خود را به ثبت رساند.

جو ژاک به جای کاتر کرافورد (4-5) که شروع کننده جمعه شب بود، در رده پنجم برای بوستون قرار گرفت، که در چهار ضربه چهار ضربه را از دست داد و دو ضربه را زد.

جیمز پکستون (5-2) قرار بود بازی شبانه بوستون مقابل مکس شرزر (8-3) را آغاز کند.

اتاق مربیان

لوئیس گیلرمه، بازیکن پایه دوم متس، از زمین خارج شد و پس از سقوط به عقب، تلاش کرد تا ضربه سخت رافائل دیورس را در ضربه ششم به میدان برود، بازی را ترک کرد.

بعد

کارلوس کاراسکو (3-3) قرار بود فینال یکشنبه را برای متس آغاز کند. رد ساکس شروع کننده ای را اعلام نکرد.



دیدگاهتان را بنویسید