تبلیغ نورث وسترن دریک گرگ توصیه های مشکوکی در مورد زنان در کتاب ارائه می کند


پس از رسوایی قلدری اخیر مدرسه، دریک گرگ، مدیر ورزشی نورث وسترن، به دلیل رهبری خود تحت نظر قرار گرفته است. کتاب او در سال 2015، با عنوان توصیه به ورزشکاران مرد کالج، شامل چند بخش مشکوک در مورد تعامل و رفتار با زنان است.

کتاب گراگ، 40 روز مربیگری: درس های زندگی از ده نابغه، به عنوان طرحی «نه فقط برای جوانانی که به دنبال ورزشکاران دانشگاهی هستند، بلکه برای همه جوانانی که آرزوی موفقیت دارند» ارائه شده است. در حالی که بیشتر مقاله‌ها راهنمایی‌هایی مانند اولویت‌بندی دانشگاهیان و اجتناب از مشکل را پوشش می‌دهند، دو فصل که بر روابط با زنان تمرکز می‌کنند از نظر لحن و زبان به‌طور قابل‌توجهی متفاوت هستند.

در کتاب خود، گرگ که به عنوان مدیر ورزشی نورث وسترن خدمت می کند، زنان را “بزرگترین حواس پرتی مرد” می نامد، از موزیک ویدیوهایی که زنان را به عنوان “گربه های سکسی که چکمه های خود را تکان می دهند” به تصویر می کشد انتقاد می کند و افکار خود را در مورد جنایات جدی مانند تجاوز جنسی و تجاوز جنسی ارائه می دهد.

در ایمیلی به The Tribune، گرگر گفت که این کتاب را نوشته است تا تجربیات خود را به عنوان یک مرد سیاهپوست جوان که «رویای من را زندگی می‌کرد» در فوتبال دسته اول منعکس کند.

او گفت: «مخاطبانی که من با آنها مصاحبه کردم عمدتاً جوانانی بودند که در موقعیت‌های مشابه قرار داشتند و به دنبال الگوهایی برای دنبال کردن رویاهای خود به عنوان ورزشکاران دانشگاهی و در زندگی بودند. “یکی از مهم‌ترین درس‌هایی که سعی می‌کنم به خوانندگان مرد جوانم منتقل کنم این است که همه زنان باید همیشه با احترام رفتار شوند. این اعتقادی است که در زندگی شخصی‌ام و در طول زندگی حرفه‌ای‌ام به دنبال دفاع از آن بوده‌ام – از جمله آخرین موقعیت من در نظارت بر شمولیت در سراسر NCAA.”

مقامات رسانه ای دانشگاه نورث وسترن نیز بلافاصله به سؤالات تریبون در مورد این کتاب و اینکه آیا قسمت ها و اظهارات منعکس کننده دیدگاه ها و نظرات دانشگاه هستند، پاسخ ندادند.

گرگ در فصلی با عنوان “به یاد داشته باشید، او دختر کسی است”، جرایم جدی مانند تجاوز جنسی و تجاوز را مورد بحث قرار می دهد.

او نوشت: «می‌دانم که جنتلمن بودن در هر زمان می‌تواند دشوار باشد. “ما اغلب فقط چند ثانیه فرصت داریم تا برخی از مهم ترین تصمیماتی را بگیریم که در نهایت زندگی ما را تغییر می دهد. می دانم که سخت است. الکل جاری است، او شما را احساس می کند و شما قطعا او را احساس می کنید. به همین دلیل مهم است که در این مواقع به جای احساسات یا احساسات بدن خود با مغز خود فکر کنید.”

او در ادامه به بررسی چگونگی تأثیر این “شرایط” بر زندگی مردان ورزشکار دانشگاهی پرداخت.

گریگر می‌نویسد: «در بسیاری از موارد، ورزشکاران، اعضای انجمن‌های برادری و سایر دانش‌آموزان پسر در موقعیت‌های بسیار جدی از جمله تجاوز جنسی، خشونت و تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند. اخیراً چندین دانش‌آموز ورزشکار فوتبال و بسکتبال که در برنامه‌های بزرگ شرکت کرده‌اند به جرایم خشونت‌آمیز علیه زنان مانند تجاوز و تجاوز متهم شده‌اند. زندگی اینطور نمی‌گذرد.

در اوایل فصل، گریگر تصویر زنان (به ویژه زنان رنگین پوست) را در تلویزیون های واقعیت و موزیک ویدیوها محکوم کرد، اما به نظر می رسید که این زبان به تداعی کننده ترانه های جنسیتی و کلیشه های مشکل ساز است.

کتاب‌های 2015 دریک گرگ، مدیر ورزشی دانشگاه نورث وسترن "مربیگری 40 روزه: درس های زندگی از ده نابغه."

او نوشت: “من اغلب برای این زنان متاسفم، علیرغم این واقعیت که آنها با فروش بلیط در مقابل تماشاگران هزاران یا حتی میلیون ها نفری که هر هفته برنامه های آنها را تماشا می کنند، سود می برند.” احتمالاً هر روز در مدرسه یا در جامعه خود با آنها برخورد می کنید.”

گریگر در ادامه به خوانندگان می گوید که “حتی اگر با زنی ملاقات کردید که به نظر می رسد برای خودش احترام قائل نیست” همیشه محترم باشید زیرا “مهم نیست یک زن چگونه به نظر برسد، او دختر کسی است.”

فصل دیگری با عنوان “زنان: بزرگترین حواس پرتی ما” است.

در حالی که گرگ به زنان مثبت زندگی خود ادای احترام می کرد، از مادرش گرفته تا همسرش تا دخترش، او ادامه داد: “من همه زنان زندگی ام را دوست دارم، اما به نظرم حفظ رابطه با آنها چیزی فراتر از یک چالش است.”

این پاراگراف در پایان می‌گوید: «بنابراین فکر نمی‌کنم وقتی می‌گویم زنان اغلب بزرگ‌ترین عوامل حواس‌پرتی مردان هستند، در مورد چیزها اغراق می‌کنم یا اغراق می‌کنم.

گرگر در ادامه به دانشجویان ورزشکار نسبت به «ورزشکار» بودن و «جمع کردن زنان» هشدار داد، تا حدی به دلیل ناهماهنگی جنسیتی.

او نوشت: «اولین قانونی که مردان باید به خاطر بسپارند این است که در حالی که ممکن است وانمود کنیم همه چیز را در مورد جنس مخالف می دانیم، اما در واقع چیزی درباره زنان نمی دانیم. حتی کمدین، شخصیت تلویزیونی و نویسنده مشهور استیو هاروی می گوید که او متخصص زنان نیست، او دو کتاب پرفروش در مورد روابط نوشته است. شاید گاهی اوقات نه.

وی افزود: حواس پرتی بیش از حد قطعا می تواند بر عملکرد شما در داخل یا خارج از زمین تاثیر بگذارد و نه به شکل خوبی.

او نوشت: «باز هم، من مطلقاً هیچ چیز منفی در مورد زنان ندارم. من فقط می‌خواهم برای هر کسی که این مطلب را می‌خواند راهنمایی ارائه کنم، حداقل این فرصت را داشته باشد که انتخاب کند تا حواس‌پرتی‌های خود را محدود کند.»

گرگ، اولین مدیر ورزشی سیاهپوست دانشگاه، اخیراً به دلیل نقش رهبری خود در یک دوره پرفراز و نشیب در تاریخ دپارتمان ورزشی در کانون توجه قرار گرفته است.

مایکل شیل، رئیس دانشگاه، پت فیتزجرالد، سرمربی تیم فوتبال را در اوایل ماه جاری در پاسخ به اینکه شیل در بیانیه‌ای این رسوایی را “رویدادی سیستماتیک که به سال‌ها پیش برمی‌گردد” برکنار کرد.

در بیانیه Scheer آمده است: “هیجان زدن، از جمله مشارکت اجباری، برهنگی، و رفتار جنسی تحقیرآمیز، نقض آشکار سیاست ها و ارزش های نورث وسترن است.”

چند روز بعد، جیم فاستر، سرمربی بیسبال نورث وسترن که توسط گریگر استخدام شده بود، به اتهام رفتار توهین آمیز و ترویج فرهنگ سمی اخراج شد.

گرگ در بیانیه ای گفت: “این وضعیت همچنان ادامه دارد و عوامل زیادی قبل از تصمیم گیری در نظر گرفته شد.”

بازیکنان فعلی و سابق بیسبال، فارغ التحصیلان و افراد نزدیک به برنامه بیسبال به تریبون گفتند که آنها نگرانی هایی را در مورد رفتار فاستر در پاییز گذشته با مدیریت دانشگاه، از جمله Scheer و Grager، قبل از شروع فصل 2023 مطرح کردند؛ برخی از این شکایت ها جرقه تحقیقات منابع انسانی را برانگیخت که شواهد کافی مبنی بر اینکه فاستر “درگیر قلدری و رفتار توهین آمیز” بوده است.

Scheer حمایت خود را از Gragg به عنوان مدیر ورزشی در مصاحبه با Northwest Daily روز دوشنبه تایید کرد.

در یک جلسه پرسش و پاسخ، روزنامه دانشجویی گفت که با اشاره به رسوایی قلدری فوتبال و پیامدهای آن، بازخوردهایی از خوانندگان دریافت کرده است که «گفتند گرگ دیگر نباید به دلیل نحوه مدیریت این وضعیت در دانشگاه باشد».

Scheer پاسخ داد: “من از او حمایت می کنم، با او ملاقات می کنم تا در مورد مراحل بعدی صحبت کنم، اما هیچ روند، گفتگو یا بحثی در مورد وضعیت شغلی او وجود ندارد.” او مدیر ورزشی است.

گرگ در ایمیلی به تریبون اضافه کرد که به عنوان مدیر ورزشی نورث وسترن، “مفتخرم که با همکاران شگفت انگیزم برای حمایت و تجلیل از حدود 500 مرد و زن از هر پیشینه ای که پیراهن گربه های وحشی را می پوشند همکاری می کنم.”

بازیکنان سابق اخیراً شکایت‌های متعددی را علیه دانشگاه تنظیم کرده‌اند و ادعا می‌کنند که قلدری افسارگسیخته و محیطی سمی در ورزش‌های مختلف وجود دارد. یک بازیکن سابق والیبال شمال غربی، تیم والیبال دانشگاه را به مشکلات طولانی مدت، از جمله قلدری، توهین، تحقیر و انتقام، متهم کرده است.

نورث وسترن در واکنش به این موضوع بیانیه‌ای صادر کرده است و اذعان کرده است که یک دانش‌آموز در مارس 2021، قبل از روی کار آمدن گرگ و شیر، ادعای قلدری به تیم والیبال کرده است.

در این بیانیه آمده است: «دانشگاه در جریان تحقیقات، مربی و کادر مربیگری تیم را مورد بررسی و تعلیق قرار داد.» تحقیقات تأیید کرد که قلدری صورت گرفته است. برخورد انضباطی مناسبی انجام شد.

بیشتر توصیه‌ها و راهنمایی‌های گرگ در «40 روز هدایت» ناشی از دوران فوتبال او در دانشگاه واندربیلت است، جایی که او بعداً به عنوان مدیر زندگی دانشجویی در بخش ورزشی در دهه 1990 خدمت کرد.

ورزش تریبون شیکاگو

در روز های هفته

یک خبرنامه ورزشی روزانه به صندوق ورودی شما برای رفت و آمد صبحگاهی شما تحویل داده می شود.

او همچنین به عنوان مدیر ورزشی برای دانشگاه تولسا و دانشگاه میشیگان شرقی خدمت کرده است و بخش های انطباق را در دانشگاه میشیگان و دانشگاه میسوری رهبری کرده است.

قبل از منصوب شدن به عنوان مدیر ورزشی نورث وسترن در تابستان 2021، گرگ به عنوان معاون ارشد در بخش گنجاندن، آموزش و مشارکت اجتماعی در NCAA خدمت می کرد.

نورث وسترن قبلاً از گرگر دعوت کرده بود تا برای شغل مدیر ورزشی مصاحبه کند، اما او ابتدا این فرصت را رد کرد. در عوض، دانشگاه مایک پولیسکی، یکی از چهار متهمی را که در یک شکایت آزار جنسی توسط یک تشویق کننده شمال غربی مطرح شده بود، استخدام کرد.

انتصاب پولیسکی با اعتراض معلمان و اعضای جامعه مواجه شد و او چند روز بعد استعفا داد.

این شکایت که هنوز در جریان است، ادعا می کند که تشویق کننده به طور معمول توسط طرفداران مست مورد آزار و اذیت قرار می گرفت و مردان مسن در حالی که یونیفرم او را به تن داشت سینه ها و باسن او را می گرفتند. کت و شلوار تشویق همچنین ادعا می کند که سرمربی از تیم تشویق کننده خواسته است تا با کمک کنندگان ثروتمند همکاری کند تا به بهبود مالی مدرسه کمک کند.

در این دادخواست آمده است: «از تشویق‌کننده‌ها به‌عنوان اشیاء جنسی برای تشویق مردانی استفاده می‌شد که بیشتر برنامه‌های ورزشی نورث وسترن را تأمین مالی می‌کردند. به هر حال، هر چه این مردان شادتر بودند، دانشگاه از آنها پول بیشتری دریافت می‌کرد».

eleventis@chicagotribune.com

دیدگاهتان را بنویسید