دزدیده شدن کلیدها از جایگاه پیشخدمت در دو رستوران D.C در حوادث جداگانه، خدمتکار هنگام درگیری مورد حمله قرار گرفت.


تحقیقات پس از ضرب و شتم و مجروح شدن یک خدمتکار در واشنگتن دی سی و دزدیده شدن کلید ماشین برخی از مشتریان از دکه های خدمت در دو رستوران در دو حادثه جداگانه در جریان است.

به گزارش فاکس 5 دی سی، اولین حادثه روز پنجشنبه در Diners at Kitchen + Cocktails در خیابان 1300 I در شمال غربی دی سی رخ داد، جایی که مشتریان متوجه شدند به یک خدمتکار حمله شده و کلیدها دزدیده شده است.

بر اساس گزارش پلیس به دست آمده توسط این outlet، چهار مظنون با یک دستگاه Infiniti Q50S مشکی با برچسب سخت مریلند 50033CJ وارد رستوران شدند. کارآگاهان گفتند که یک مرد حواس دربان را پرت کرد در حالی که دیگران به جعبه کلید خدمتکار نفوذ کردند و کلید چندین خودرو را دزدیدند.

سپس مردان از رستوران Infinity در خیابان I NW فرار کردند و به سمت راست به خیابان NW پیچیدند.

سوابق دادگاه مردی که به قتل معلم کاتولیک دانشگاه U متهم شده است مکرراً از مجازات مشروط نقض کرده است.

DC اداره پلیس suv

یک خدمتکار در واشنگتن دی سی مورد ضرب و شتم و مجروح شدن قرار گرفت و کلید خودروی برخی از مشتریان در دو رستوران در دو حادثه جداگانه از جایگاه پیشخدمت به سرقت رفت. (Celal Guns/Anadolu Agency از طریق گتی ایماژ)

پلیس گفت که یک نوکر با پای پیاده خودروی مظنونان را تعقیب کرد تا آنها به بلوک 900 خیابان 13 شمال غربی رسیدند، جایی که مظنونان سعی داشتند وارد خودرویی شوند که با یکی از مجموعه های کلیدهای سرقتی مطابقت داشت.

خدمتکار سعی کرد مظنونان را از خودرو بیرون بکشد که آنها شروع به مشت زدن به صورت او کردند. خدمتکار عقب نشینی کرد و مظنونان با خودروی سرقتی متواری شدند.

DC Fire و EMS به این حادثه واکنش نشان دادند و خدمتکار را به مرکز بیمارستان واشنگتن منتقل کردند. او به دلیل ورم پیشانی و زخم روی بینی تحت درمان قرار گرفت.

خودروی شاسی بلند پلیس دی سی

هنگامی که یک خدمتکار سعی کرد مظنونان را از ترک خودرو منع کند، آنها شروع به مشت زدن به صورت او کردند. (گتی)

دومین سرقت حوالی ساعت 10 بعد از ظهر روز شنبه اتفاق افتاد، با چند مجموعه کلید از غرفه پیشخدمت استیک‌خانه Double Eagle Del Frisco در خیابان 950 I – فقط چند دقیقه از آشپزخانه + کوکتل.

یک کهنه سرباز ارتش به اتهام حمله به ساختمان کنگره با تپانچه پر و حمله به پلیس با گلوله به ۷ سال حبس محکوم شد.

به گفته پلیس، خدمتکار این حادثه را گزارش و به ماموران پاسخگو اعلام کرد که یک مظنون هنگام کمک به مشتری به میز خدمتگزار نزدیک شده و قبل از فرار چهار سری کلید یک دستگاه مازراتی، یک دستگاه کیا 2021، یک هوندا 2021 و یک دستگاه نیسان 2021 را با خود برده است.

آندره آ ایبل که یکی از قربانیان است، گفت که از بعدازظهر یکشنبه قادر به سوار شدن به ماشین خود نبوده و افزود که هرگز کلیدهای خود را پس نگرفته است. او از نحوه برخورد رستوران با این حادثه ابراز ناامیدی کرد.

ایبل به فاکس 5 گفت: «آنها هیچ کاری نمی کنند. آنها خیلی بی احتیاطی می کردند.

خودروی اداره پلیس متروپولیتن در دی سی

هر دو حادثه زمانی اتفاق افتاد که حواس خدمه پرت شده بود یا به مشتریان دیگر کمک می کردند. (گتی)

تحقیقات در مورد هر دو حادثه ادامه دارد.

برای دریافت برنامه فاکس نیوز اینجا را کلیک کنید

در چند ماه گذشته چندین بار کلیدها از غرفه های نوکر در DC به سرقت رفته است. آخرین حادثه در فوریه خارج از RPM ایتالیا دی سی در خیابان های 6 و K رخ داد. کیف پول روث کریس استیک هاوس در روز کریسمس و دوباره در روز سال نو در شمال غربی دی سی به سرقت رفت.

مشخص نیست که آیا در این حوادث بازداشتی صورت گرفته است یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید