AMC قصد دارد از پرداخت بیشتر برای صندلی‌های تئاتر اصلی خودداری کند


تماشاگران سینما دیگر نگران پرداخت هزینه اضافی برای صندلی‌های بهتر در سالن‌هایی که توسط AMC Entertainment اداره می‌شوند، نباشند.

AMC روز پنجشنبه اعلام کرد که این شرکت برنامه قیمت گذاری خود را کنار گذاشته و همه صندلی ها را در هر سالنی با قیمت یکسان نگه می دارد. این تصمیم چند ماه پس از آن گرفته شد که بزرگترین زنجیره سینمای زنجیره ای ایالات متحده، AMC، یک طرح آزمایشی قیمت گذاری را راه اندازی کرد در سه تئاتر AMC قصد داشت تا پایان سال این ابتکار را به طور گسترده‌تری اجرا کند.

این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «برای اطمینان از رقابتی بودن قیمت بلیط AMC، برنامه آزمایشی Sightline در AMC در هفته‌های آینده در مکان‌های شرکت‌کننده به پایان می‌رسد و این طرح در سراسر کشور اجرا نخواهد شد.»

AMC خاطرنشان کرد که رقبای آن راه های زنجیره ای را دنبال نکرده و بر اساس انتخاب صندلی شارژ می کنند.

در طول آزمایش، AMC سه ردیف صندلی ارائه کرد: ارزش، استاندارد و ترجیحی. به گفته این شرکت، بیش از 75 درصد از مهمانانی که قبلاً در یک بخش ترجیحی می‌نشستند، در طول فیلم‌ها حتی با یک «هزینه جزئی» همچنان در آنجا می‌نشینند. AMC گفت، علیرغم کاهش “متوسط” در قیمت صندلی ها، تقریباً هیچ افزایشی در بین تماشاگران ردیف اول وجود نداشته است.

بسیاری از طرح قیمت گذاری در اولین اعلام آن انتقاد کردند، از جمله بازیگران ارباب حلقه ها الیجا وود.

او در ماه فوریه در توییتر خود نوشت: «سینما همیشه یک فضای دموکراتیک مقدس برای همه بوده و بوده و این ابتکار جدید @AMCTheatres اساساً افرادی را که درآمد کمتری دارند مجازات می‌کند و به کسانی که درآمد بالاتری دارند پاداش می‌دهد.

این شرکت خاطرنشان کرد که اکنون در نظر دارد امسال یکی از صندلی‌های ردیف جلوی تکیه‌دار «جادار» را در سالن‌های منتخب آزمایش کند. مشتریان قادر خواهند بود “دراز بکشند و استراحت کنند.” به گفته AMC، زاویه صندلی ها تماشای فیلم از ردیف جلو را برای مهمانان آسان تر می کند. AMC نگفته است که آیا این صندلی ها قیمت متفاوتی نسبت به ردیف های دیگر خواهند داشت یا خیر.

تقریباً 950 سالن تئاتر AMC در سراسر جهان وجود دارد.



دیدگاهتان را بنویسید