مردی در جزیره رایکرز، هفتمین زندانی نیویورکی که امسال جان خود را از دست داد، درگذشت


مردی در حین بازداشت در جزیره رایکرز صبح یکشنبه جان خود را از دست داد و این هفتمین زندانی شهر نیویورک بود که امسال جان خود را از دست داد.

مقامات گفتند که کورتیس دیویس، 44 ساله، تقریباً ساعت 5 صبح در سلول خود در مرکز جورج آر. ویرنو بدون واکنش یافت شد. به گفته اداره اصلاح و تربیت شهر، وی در ساعت 5:37 صبح پس از دریافت مراقبت های پزشکی فوت کرده است.

علت مرگ توسط پزشکی قانونی شهرستان در دست بررسی است.

بر اساس سوابق دادگاه، دیویس از اول ژوئن در Rikers به ​​اتهام حمله به قصد جراحت جدی با سلاح بازداشت شده بود و طبق سوابق دادگاه با وثیقه 30000 دلاری بازداشت شده بود.

حداقل دو زندانی دیگر در سال جاری در مرکز جورج آر. ویرنو در Rikers جان خود را از دست دادند، از جمله ویلیام جانستون، 47 ساله، که شنبه گذشته، 15 ژوئیه، در سلول خود بدون واکنش یافت شد. روبو ژائو، 52 ساله، در ماه می پس از سقوط از طبقه دوم در این مرکز جان باخت.

در اوایل این ماه، ناظر فدرال که بر زندان‌های شهر نظارت می‌کند، به قاضی توصیه کرد که دولت اریک آدامز، شهردار را به دلیل ناتوانی در برداشتن گام‌هایی برای اصلاح رایکرز و ایمن‌تر کردن مجموعه، تحقیر کند.

مقامات فدرال هفته گذشته گفتند که سعی خواهند کرد با نصب یک گیرنده فدرال، جزیره Rikers را تحت کنترل خود درآورند. این اقدام اختیارات تصمیم گیری را از مدیریت شهردار سلب می کند.

«این یک شکست جمعی با ریشه‌های عمیق است که چندین مدیریت شهرداری و شهرداری را در بر می‌گیرد [Department of Correction] دامیان ویلیامز، دادستان ایالات متحده در منهتن، هفته گذشته در بیانیه ای کوتاه گفت: “اما پس از هشت سال تلاش برای همه ابزارهای موجود در جعبه ابزار، دیگر نمی توانیم منتظر باشیم تا پیشرفت قابل توجهی محقق شود.”

شهردار آدامز به طور مداوم با تصرف فدرال مخالفت کرده و از کار کمیسر اصلاحات، لوئیس مولینا در جزیره رایکرز ستایش کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید